GLAD PÅSK! :D

Hejsan!
Vaknade vid 12 typ, sen så letade jag efter ett påskägg.
FYFAN VAD GOTT DET VAR MED GODIS! :D
Sen så knallade jag och Marie till Maxi och köpte påskmust, bläää!
Usch, det är ju inte ens gott ;o
Haha, sen när vi skulle gå hem så hade vi så tråkigt så vi tog en vagn
och skjutsade varandra hela vägen hem till Mathias.
Hahahaha! Faan vad kul det var! ;D
Jaja, om två dagar åker vi hem, fyfan vad skönt!
Men sen kommer Mathias hem till oss på onsdag för att han ska typ
gå på någon jobb grej och kolla om han får jobb hemma i Uppsala.
Han ska ju flytta tillbaka till Uppsala.
Jaja, nu orkar jag inte skriva något mera.
Får se om jag skriver något mer inlägg ikväll, hejdå! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0