Förlåt för att jag aldrig sagt förlåt!

Jag älskar dig.
Det vet jag, det vet du, och hela världen vet.
Du får mig att le när jag är sur, du får mig att
känna mig som hemma när jag är borta,
du tröstar mig när jag är ledsen,
du får mig att skratta när jag är arg,
du får mig att känna mig trygg när jag är rädd.
Jag är beredd att dö för dig.
Om inte du fanns, så vet jag inte vad jag skulle göra.
Jag är en idiot, jag vet.
Och jag kommer att gör allt för att allt ska bli bra igen.
Jag vill bara kunna spola tillbaka den tiden med dig,
där jag mådde som bäst.
Jag har något som kanske inte alla har,
jag har något värt att leva för.
Och det är du!
Du vet att jag vill att allt ska bli som förut,
men saker förändras.
Men allt jag vill ha, är den enda personen som kunde
få mig lycklig. Och du är det enda som kan uppfylla min
önskan.
Alla våra minnen, är fan värda milioner.
Korta ord blir långa när jag säger att jag älskar dig.
Tre ord och jag faller direkt, du och jag är det bästa som hänt.
Förlåt mig om jag tvekar ibland, men jag lovar att bättra mig,
precis som jag har sagt.
När du behöver mig, kommer jag redan vara där.
En bra vän som fanns där från början, du förlät mina fel.
När alla andra svek, var det du som stod kvar, berättade
hur värdefull jag var. Du är stjärnan som föll från himlen ner
till jorden. Utan dig vore jag bara en av miljoner.
Håll hårt i min hand när änglarna faller, du är det finaste jag vet!
Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0